Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

       

Novinky v eshopu AZ-Dárky

Kurýrní služba PPL

Právě jsme přidali možnost zvolit pro dopravu Vašich objednávek také kurýrní službu PPL. Vyslyšeli jsme tak zákazníky, kteří poukazovali na nemožnost zvolit jiného dopravce než Českou poštu.

Výhody, které to pro Vás přináší, jsou následující:

  • Nižší cena samotné dopravy, která je velmi rychlá a je na úrovni služby České pošty: Balík do ruky
  • Zboží tak obdržíte nejpozději do dvou pracovních dní od objednávky.
  • Kurýr PPL Vám před doručením vždy zavolá a na doručení se s Vámi domluví.
  • Dobírkovou částku můžete zaplatit samozřejmě v hotovosti, ale navíc můžete tuto částku zaplatit také kartou kurýrovi přímo při předání zásilky.

Doufáme, že vám toto rozšíření možností poskytne větší komfort při nakupování v našem obchodě.

 

Elektronická faktura

Další změnou týkající se nákupu je zasílání faktury. Fakturu jsme vždy tiskli a zasílali společně se zbožím, ale nyní Vám bude faktura zasílána pouze elektronicky na Váš email (formát PDF). Jakmile Vám zboží odešleme, budeme Vás o tom informovat emailem (tak jako do teď), ale navíc bude tento email obsahovat i odkaz na Vaši fakturu, kterou si můžete stáhnout do počítače nebo vytisknout. Jedná se o zcela platný doklad, který můžete použít i do účetnictví.

K tomuto kroku jsme se rozhodli zejména proto, že tištěná faktura je pro zákazníka v podstatě zbytečná. V praxi slouží zákazníkovi faktura pouze jako doklad o nákupu zboží pro případnou reklamaci nebo pro odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě. A jelikož teď budeme zasílat faktury elektronicky, bude možné fakturu elektronicky zaslat i pokud budete chtít uplatnit reklamaci, nebo zboží vrátit.

Z praxe je také známo, že se papírové faktury často ztrácejí, nebo založí někde, kde je již nikdo nenajde. Díky této změně budete mít fakturu na svém emailu a v případě potřeby ji kdykoli lehce dohledáte.

Pokud byste však skutečně potřebovali fakturu ve vytištěné podobě a neměli byste možnost si fakturu vytisknout sami, zašleme Vám samozřejmě vytištěnou fakturu se zbožím. Stačí při objednávce napsat do poznámky: požaduji fakturu v tištěné podobě

Jakmile bude ale zboží odesláno, již nebude možné tištěnou fakturu doposlat a budete se muset spokojit s tou elektronickou.