» Často kladené otázky

Často kladené otázky (FAQ)

Máte vše skutečně skladem?

Máme vlastní sklad a skladová dostupnost produktů se automaticky upravuje v reálném čase. U nás se vám tedy nemůže stát, že byste si objednali něco, co nemáme. Navíc jakmile je produkt vyprodán, zmizí u něj tlačítko pro nákup a není možné tento produkt zakoupit.


Jaké jsou ceny Vašich originálních dárků?

AZ-Dárky je internetový obchod v pravém slova smyslu. Nemáme kamenné prodejny, prodavače a s tímto spojené zbytečné výdaje. Díky tomu se nám daří držet ceny našich dárků na velmi nízké a přijatelné úrovni.

 

Jak mohu zboží zaplatit?

Zaplatit můžete zboží BANKOVNÍM PŘEVODEM na účet u Fio banky. Je třeba vždy uvést jako variabilní symbol číslo Vaší objednávky, které Vám pošleme emailem. Dále můžete zaplatit dárky DOBÍRKOU v hotovosti až při převzetí zboží.

 

Máte prodejnu, kde si můžu zboží zakoupit?

NE, bohužel prodejnu nemáme. Fungujeme pouze jako klasický eshop a zboží pouze zasíláme. Také díky tomu se nám daří udržovat ceny zboží na velmi nízké hranici.

 

Mohu si zboží vyzvednout osobně?

Ne, v tuto chvíli osobní odběr zboží neumožňujeme.

 

Kolik zaplatím za dopravu?

V našem eshopu si můžete vybrat z několika druhů dopravy a každá doprava má jinou cenu. Přehledně se na ceny dopravy můžete podívat zde. Každopádně vždy, když vložíte požadované zboží do košíku se vám ukážou přesné ceny, které si za jednotlivé dopravy účtujeme.

 

Platím zvlášť balné?

Ne, balné k objednávce neúčtujeme.


Dodáváte ke všemu český návod?

Ano, k veškerému našemu sortimentu obdržíte podrobný návod v češtině.


Jak dlouho budu čekat na zboží?

Jelikož máme vlastní sklad, expedujeme zboží nejpozději následující pracovní den po objednávce, tzn. do 24 hodin. Pouze ve výjimečných případech může být zboží zasláno až druhý pracovní den v závislosti na nenadálých okolnostech.

 

Jakým způsobem doručujete zboží?

Zboží zasíláme Českou poštou, kurýrem DPD a využíváme také službu Zásilkovna. Záleží zcela na vás, jakou dopravu zvolíte při objednávce. U české pošty můžete zvolit Doporučený balík (při objednávce do 1000Kč), Balík do ruky nebo Balík na poštu (pouze při platbě předem).

 

Učinil jsem u Vás objednávku, ale nepřišel mi potvrzovací email. Co mám dělat?

Nejprve zkontrolujte svojí emailovou schránku, jestli není přeplněná. Pokud je v pořádku, zkontrolujte, jestli Vám potvrzení objednávky nespadlo do spamu. Jestliže se ani toto nestalo, napište nám na email: info@az-darky.cz a uveďte, že jste učinili objednávku a nebylo Vám doručeno potvrzení. Také napište, na jaké jméno byla objednávka vytvořena a co jste si objednali. Neprodleně Vás budeme kontaktovat a vše rychle vyřešíme.

 

Mohu se u Vás zaregistrovat?

Ano, máme zaveden systém registrace MojeID. Registrace je zcela zdarma.


Jaká je kvalita nabízeného zboží?

Prodáváme pouze ověřené zboží vysoké kvality. Pokud byste ve výjimečném případě nebyli s kvalitou zboží spokojeni, můžete do 14 dnů odstoupit od kupní smlouvy a zboží zaslat zpět.


Když se mi zboží nebude líbit, mohu jej poslat zpátky?

Ano, do 14 dnů od obdržení zboží můžete odstoupit od kupní smlouvy. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, informujte nás o tom nejlépe emailem. Přestože můžete vrátit zboží bez udání důvodu, budeme rádi, pokud důvod uvedete. Pomůžete tím nám i dalším zákazníkům.


Jakou poskytujete na zboží záruku?

Na zboží je poskytována záruka 2 roky. Záruka se však nevztahuje na běžné opotřebení, nebo vady způsobené nesprávným používáním.

 

Co když přijde dárek v krabici poškozený?

Díky našemu velmi pečlivému balení objednávek by se tato věc neměla stávat, pokud by se to ale náhodou stalo, určitě nás kontaktujte na email: info@az-darky.cz. Celou věc co nejdříve vyřešíme.

 

Zboží se mi pokazilo, co mám dělat?

Napište nám na email: info@az-darky.cz

Uveďte: Jméno, datum nákupu a číslo faktury (v levém horním rohu), popište o jaké zboží se jedná a jakou má závadu. Budeme Vás obratem kontaktovat.

Případně postupujte podle reklamačního řádu.

 

PŘEJEME VÁM PŘÍJEMNÝ NÁKUP ORIGINÁLNÍCH DÁRKŮ

 

Tým AZ-Dárky.cz