Eshop AZ-Dárky nabízí originální dárky pro všechny příležitosti. Naleznete zde dárky pro muže i dárky pro ženy a to vše za vynikající ceny.
VLASTNÍ SKLAD
Skladovou dostupnost u zboží vždy zobrazujeme v reálném čase. Co u nás dáte do košíku, to máme skutečně skladem!
SPOLEHLIVÝ DÁRKOVÝ ESHOP
Vždy se snažíme vyjít našim zákazníkům vstříc a na reakce některých zákazníků, kteří u nás již nakoupili se můžete podívat zde – Recnze eshopu AZ-Dárky.cz
- Úvod
- VŠE O NÁKUPU
- Reklamační řád
Reklamační řád
Práva kupujícího vyplývající z odpovědnosti prodávajícího za vady, včetně záruční odpovědnosti prodávajícího, uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese: Pekárenská 2, Praha 4, 14100
Záruční doba na zboží je 24 měsíců a prodlužuje se o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
Postup v případě reklamace zboží:
Kupující může uplatnit reklamaci jedním z uvedených způsobů:
- poštou na adrese: Petr Muladi, AZ-Dárky.cz, Pekárenská 2, Praha 4, 14100
- po předchozí domluvě osobně na adrese: AZ-Dárky.cz, Pekárenská 2, Praha 4, 14100
Kupující při reklamaci doloží:
- doklad o koupi zboží - faktura (fakturu je možné zaslat v elektronické podobě na náš email: info@az-darky.cz)
- reklamované zboží s veškerým příslušenstvím
- popis reklamované závady a způsob jejího vzniku
Kupujícímu je následně vyhotoven doklad o přijetí zboží do reklamace a je buď předán osobně, nebo zaslán elektronickou poštou.
Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na:
a) věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána
b) opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
c) použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím
d) vyplývá-li to z povahy věci.
e) zakoupenou věc, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne přijetí reklamace.
Svým zákazníkům vycházíme maximálně vstříc a chceme, aby byli s naším zbožím spokojeni. Pokud se Vám zboží nějakým způsobem pokazí, doporučujeme nás nejprve kontaktovat emailem na adrese info@az-darky.cz. S reklamací Vám poradíme a mnohdy samotnou reklamaci vyřešíme rychleji a jednodušeji k Vaší plné spokojenosti. Do emailu uveďte: Jméno, datum nákupu a číslo faktury (v levém horním rohu). Popište, o jaké zboží se jedná, jakou má závadu a jakým způsobem se pokazilo, nebo jak se závada vytvořila. Budeme Vás obratem kontaktovat a jistě vše vyřídíme k vzájemné spokojenosti.
Upřesňující informace ohledně reklamace naleznete v článku 7 Obchodních podmínek pro eshop AZ-Dárky.cz. V případě jakýchkoli dotazů nebo nejasností nám napište na email: info@az-darky.cz
Ve Frýdku-Místku dne 1.1.2014